India

15 september 2017

Voordat ik begin met wat ik heb bezocht of ga bezoeken en al die andere info. Ga ik jullie eerst eens even wat vertellen over hoe groot de verschillen tussen arm en rijk daar zijn. Ik weet niet goed wat ik moet vertellen maar ja. In elk geval is er maar één ding die de kinderen daar gemeen hebben en dat is dat ze naar school gaan. In India zijn er ontzettend veel krottenwijken. Het is misschien heel erg triest maar toch wil ik dit laten zien.

krottenwijk india

Heey jij daar, achter je computertje! Bedenk is hoe goed je het hebt en bedenk hoe fijn het is om genoeg geld te hebben voor alles wat je nodig hebt. Deze mensen hebben dit allemaal niet. Zij lopen niet op van die dure Nikes of met een Iphone 6. Ik zeg niet dat je er iets aan kunt doen maar denk er tenminste is aan, denk is aan de verschillen op deze wereld, want ze zijn er zeker weten wel!

Oké nu weer verder met de leuke dingen. Ik ben voor 248,67 euro naar New Delhi gevlogen. We hebben de eerste nacht geslapen in Sunstar Heritage voor 43 euro (inclusief ontbijt). De volgende dag heb ik de Lodi Gardens bezocht. Het was er ontzettend mooi! hier even een fotootje.

lodi gardens

Het spijt me heel erg maar ik helaas geen tijd om nog meer te vertellen en helaas gaan we zo alweer vliegen naar het laatste land.